19 Şubat 2011 Cumartesi

Yaz Geldi

Son gunler havalar bir isindi.Supeeeeeeerrrrr
Her gun sabah kahvalti sonrasi ya kutuphane yada yeni kesfettigim oyun okuluna
gidiyoruz.Evet oyun okulu, buyuk bir salon bir suru oyuncak,platformlar,kaydiraklar,buyuk arabalar.
Saat 10:00 ile 13:00 arasi acik oluyo.Bir suru cocuk.Fonda cocuk sarkilari,tabi cocuklarin sesinden duymak biraz zor ama.
Arada gorevli geliyor cocuklari ve velileri oturtup sarki soyletiyor.
Cocuklar oynarken bende orda annelerle sohbet ediyorum.Zaten kutuphaneye ve oraya gelenler genelde ayni kisiler.
Cok komik iceriye bir giriyorum herkesle selamlasma how are you demeler
Gecen Turk bi arkadasa soyledim hadi sende gel diye o 2 yildir burda yasiyor.
O da geldi ogluyla oyun okuluna,Gordu benim boyle konustugumu selamlastigimi sasirdi kaldi.Kadin 2 yildir burda boyle bir yerin oldugundan haberdar degil.Yani yapi meselesi sanirim.
Oglen eve geliyoruz yemek hazirliyoruz.Yemek sepetimizi alip dogru parka.Duru orda masalarda yemek yemeyi cok seviyor.Cocuklar icin kucuk termos yemek kaplari var onlardan aldim.Tabi ben corbalar sulu yemekler ne yaptiysam goturuyorum.Burda dikkat ettim cocuklara ya makarna yediriyorlar yada sandivic.
Cogu kisi parkta piknik havasinda zaten.Bir oturuyorlar sandivicler kolalar cipsler.
Yani bizim gibi saatlerini mutfakta gecirmiyorlar.
Dogru olmadigi hallerinden anlasiliyor da zaten.
Bir de surekli atraksiyon halindeler.Bakicilarla falan konusuyorum surekli disarida tutuyorlar cocuklari.
bir de parklarda after school programlar var.anne babasi calisan cocuklar parka geliyor gorevliler var basketbol falan oynatim etkinlik yaptiriyorlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder