22 Şubat 2011 Salı

mis gibbi kokan kahve

Beni biliyorsunuz yillardir ne cay ne kahve aliskanligim hic yoktur,
Aramam,sevmem,anca yaninda pasta borek olursa cay icerim.
Ama simdi tam bir kahve tiryakisi oldum ciktim buralarda.
Zaten ne giderseniz herkesin elinde bir kahve.Kokusu mest ediyor zaten ilk basta.
Eve de kahve makinasi aldik onceleri haftada 3 falan derken simdi hergun buyuk bardak dolusu iciyorum.
Icmedim mi basim agriyor saka maka.Kokusu buyuluyor resmen.
Gecen yolda yuruyorum sabahin erken saatleri,insaat iscileri ellerinde  starbuckstan alinmis kahvelerini iciyorlar.
Nasil luks gibi geliyor dimi,amele elinde kahve,Halbuki burda siradan bi olay,$1 fiyati.
Sonra dusundum bizimkilerde kahvede cay iciyor,ayni sey aslinda.
Ama biz turkiye de inanilmaz pahali yasiyoruz hayati.
Bakis acisi farkli,bizlerin oncelikleeriyle adamlarin oncelikleri cok farkli.
Bizim titizlik anlayisimizla onlarin ki cok farkli.
Bizim damak tadimizla onlarin ki cok farkli.

1 yorum:

  1. süper yazıyorsun secil. ne kadar basit bişey hatta orada yasadıkca olagan karsılanacak bişey su an senin ve bizim icin ne kadar farklı.
    farklı kültür farklı yasam. şu cocuklarına sandviç yedirme olayı,her ne kadar tüm filmlerde görsek de yine de orda olmadıgımız için onun istisna,sulu yemeklerde yerlermiş gibi geliyor.

    YanıtlaSil