25 Şubat 2011 Cuma

Kardes Istegi

Son gunler evimizdeki yeni gundemimiz; Duru nun kardes istegi.
Tabi arkadaslarinin yavas yavas kardeslerinin olacagini da duyunca hakli cocuk ne yapsin.
Yanliz bizim ki 2 tane istiyor,biri kiz(adi Cicek) digeri erkek(adi George)
George cok severek izledigi cizgi film kahramani sevimli bir maymun.
Biz de Duru ya sen biraz daha buyu,abla ol,yemegini kendin yemege basla dedik,o zaman sana kardes yapalim,Sonuc asagida gordunuz gibi,



Bu cocuklar cok akillilar,ertesi gun anne bak ben abla oldum yemegimi kendim yiyebiliyorum,hadi artik kardesimi ver bana demez mi,
Ardindan klasik Duru davranisi; doydum ben, 3 kasik icti corbadan.
Ardindan klasik Secil davranisi:hadi otur kalkmak yok bu corba bitecek diyip cizgi film izlerken corbayi kaktirmalar......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder