7 Şubat 2011 Pazartesi

Bilgisayarimiz kirildi

Evet cok guzel bir sabahti
Duru bir taraftan bilgisayardan cizgi film izliyor bi taraftan da
Parktan buldugu sopayla oynuyordu.ben de yanindayim o sira;o anda da eylulle de goruntulu konusma yapicaz.Tabi birazda simariklik var elindeki sopayi bir gecirdi bilgisayara...
ben ekranda yavas yavas beliten catlaklari gordum ve dondum sirtimdan bi anda atesler fiskirdi
Ne yapacagimi sasirdim.gittikce kotulesti ekran gitti.Bir gun oncede babasinin i phonesini firlatti,ne yapmak lazim simdi bana yardimci olun.peki ben ne yaptim
Yuksek bir ses tonuyla yaptiginin yanlis oldugunu anlattim,
Dogru odaya uyuma cezasi verdim,halbuki 2saat once uyanmistik.agladi agladi uyudu kaldi.tabi uyandi unutmus bile kirdigini.aksam babamiz gordu ve elektronik aletlere dokunmasini yasakladi.yavrum simdi babasinin iphone sine bile dokunmuyor dinliyor bakalim ne kadar surecek.ama benim icin bilgisayarsiz cok zor oluyor,helede ingilizce kursum baslamisken.EVet ogrencilik gunlerim sonunda basladi.yok oyle artik keceler orguler film izlemeler...
Her firsatinda ders calisip odev yapiyorum

1 yorum:

  1. secom gecmiş olsun. bu yazıları nereden yazıyorsun merak ettim.
    biz bugun defne'nin 1.yas gününü kutlamaya gidiyoruz. sana raporumu vereyim dedim. benim hersey yolunda haftaya önemli testlerim var (hatırlarsın)
    sana iyi dersler. kisses :)

    YanıtlaSil