24 Şubat 2011 Perşembe

Anilar

Gunler hizla ilerliyor, su siralar bi alisveris telasimiz var.
Bugune kadar alisveris merkezlerinde gezdik fakat dogru duzgun bir alisveris yapmadim,
kendime tarzima uygun markalari bulmaya calistim.Yani gozlem yaptim,
Hem yeni seyler alip,guzel guzel giyinip kime gostereceksin ki. Burdan sunu anladim baskalari icin giyiniyormusuz.
Neyse tr ye gitme ihtimalimizde kesinlesince bir panik oldum.Simdi bi de herkes amerika dan geldi neler almis neler getirmis diye ceyiz bakilir gibi valiz bakilacak.
Annemlerin  Isvicre donusu Senay Halacigimla bir valizleri acisimiz vardi,kendimizi kaybetmistik resmen.
Yani bende baskalarini sevindirmeye bayilirim o yuzden telasliyim su gunler.O yuzden istekleriniz varsa simdidien alabilirim.Istekleriniz valizde yer kaplamayan ve agirligi fazla olmayan seyler olursa sevinirim.

Biliyorsunuz ki okula gider gibi duzenli olarak kutuphanenin kids bolumune gidiyoruz.Oyun okulunu ordaki bir arkadas tavsiye etmisti.
Dun de bir amcamla tanistim.Grandfa...Burda biliyorsunuz amca teyze yok direkt isimle hitap ediyosun karsindaki 70 yasinda olsa bile.Sonra burda herkes yanliz akraba falan olmadigi icin arkadas olmak istiyorlar.Neyse amcam benle bir sohbet bir sohbet,hafif peltek,zaten zor anliyorum ingilizceyi bide peltek olunca yazik 50 defa tekrarliyo dediklerini.Torununa o bakiyormus.Kizinin cocugu.(Burdan duyurulur bizim grandfa ve grandma lara....bir oynuyorlar cocuklarla.Hayatta 70 yasinda demezsiniz.)Burdaki yaslilar cok dinamikler,parkta falan goruyorum cocukla beraber beyzbol oynayanlar bisiklet binenler.
Neyse amcam dediki spor okulu var persembeleri oraya gidiyorlarmis.Yeni bir yer.Secil bunu duyunca ne yapar.baliklama atlar tabiikide.Adresini adini verdi,
Eve geldim netten hemen bir arastirma guzel bi yere benziyor.
Bugun hazirlandik Duruyla.Gittik,2 yas grubu oynuyor saatimizi bekledik,ama Duru nasil sabirsizlaniyor girmek icin.Saat geldi ben odemeyi yapicam sadece nakit kabul ediyorlarmis,Eyvah benim yanimda $10,giris $20
hemen Merici aradim gelebilrmisin diye'o da cikamam dedi.Kadina rica ettim anlattim durumu.OOOOOOOoooo ok ok no problem dedi.Seviyorum bu insanlari Duru yu boyle hevesle gorunce.



Cok guzel biyer.Duru ilk baslarda cekinik dursada sonradan alisti.Cok hosuna gitti.Ilk defa ogretmen esliginde bir etkinnlige katildi,Her zaman oldugu gibi.Sonra zor ayrildik ordan 45 dk lik bir program.Yeniden gidicez tabiki ilerleyen gunlerde,birde duru ya ozel ilgi vardi ilk gunu oldugu icin.



Kiz cocugu degil mi.Bayiliyor buyuk ayakkabilar giymeyi,Bi gun kiracak biyerlerini.Kiyafetine uygun ayakkabiyida nasil da bulmus kerataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder