27 Ocak 2011 Perşembe

Yeni Hafta

Dikkati ettim de her hafta başka bişeye takılıyorum.Buna maymun iştahlık mı denir
yoksa geçici heves mi bilmiyorum.
Bi hafta keçelerle boğuştum,her bo şanımda toka,rozet yaptım.
Bi hafta tığ,şiş,ip aldım şaçmasapan şeyler yaptım.
Bi hafta daha önce hiç yapmadıgım pastalar börekler
Bi hafta bilgisayardan film izlemeler
Yeni hafta ne yapacagım bakalım.
Sanki bugünler hemen bitiverecek ve yine çalışmaya başlayıverecekmişim gibi geliyor.
O yüzden Duru nun uyumasını dört gözle bekliyorum.,ve uyudugunda özgürlük.isteyipte yapamadıgım
şeyleri yapıyorum.Şöyle kahvemi elime alıp ayaklarımı uzatıp keyifff yapmak.NE KADAR uzak bişey di benim için.
Hem yogun çalışmanın hemde çevremizin kalabalık olması nedeniyle hayat bi koşuşturmaca geçiyordu,
Bi de seviyorum boş durmamayı.
Burda da vakit bol,ama ben her anı dolduruyorum,Şu an Duru uyandı ve bana özel olan anlar sona erdi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder