31 Ocak 2011 Pazartesi

Yemeğe Davetliyiz

Bugün akşam çok sevdiğimiz Erkin Abimizin yeğeni olan Ercan Abilere yemeğe davetliyiz.
Bu kadar şans olabilir,Amerika gibi büyük bir yerde yakının da akrabalarının olması.
Her ne kadar yeni tanışsakta onların burda olması psikolojik açıdan bile insanı rahatlatıyor.
Aslında her şey çok güzel burda fakat insan bazen düşününce Allah korusun başına bişey gelse yapayalnızsın.
Bunu düşünmek bile insanı karamsarlığa itiyor.İlk günler biraz yaşadım o korkuları fakat çok kafaya takan bir yapımın olmaması ve güzel güzel iyi insanlarla tanıştıkça aşıyorsun.
O yüzden uzaklar da yaşamak hakikaten herkesin yapabileceği birşey değil.
Neyse gelelim biz davetimize.
İşte o güzel ve iyi insanlardan birileri de Meltem Ablacım ve Ercan Abimiz....
Bize çok güzel akıllar verip yaptıkları yönlendirmeler ve deneyimlerini paylaştıkları için burdan yeniden çok teşekkür ediyorum.
Meltem Abla süper bir masa hazırlamış.(Ellerine sağlık)Sarmalar benden....
Menü de Balıkkkkkkkkkk ve muhteşem masamız
Önce kızlara yemeklerini yediriyoruz.Onlar dogru odaya,sonra biz rahat rahat sohbet ederek yiyoruz yemeklerimizi.Arkasından pastalar tabi minik de olsa tadına bakıyorum artık.
Evleri,bahçeleri inanılmaz güzel,Hayalimdeki ev,tek kat,sade ve şık.....
Amerika ya geldiğimizden beri dikkat ettim,nereye gidersek gidelim çocuklar hep odalarında oynuyorlar.
Ya Duru büyüdü,ya da  burdaki düzene alıştık.
Hatırlıyorum da çocukların sesinden,kargaşasından biz anneler oturupta sohbet edemezdik.

                                                            Duru;Lara ve Kayra

LARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder