20 Ocak 2011 Perşembe

yan komşum

Rzgarlı bir gün,dışarıdan güm,pat, çat diye sesler geliyor.
Yan komşunun kapısının önündeki güzelim çiçekler rüzgarın
etkisiyle bir bir düştüler.Sonra kadıncagız onları bir bir toparladı
Duru da camdan izliyor kadın Duruyu seviyor falan...Derken aklıma parlak bir fikir geliyor.
Bu kadın bu kadar yoruldu dur ben onu kahve içmeye davet edeyim.Çıkıyorum ve diyorum ki;
Hiiii
How are you?
your working finish,my home drink cofee
Cevap:
ooooooooooooo thank you.10 min............ve bir sürü bişey dedi gerisini anlamadım.
10 dakika sonra elinde Hello kity nin boyama kitabıyla geldi.Duru ya hediye getirmiş.Nasıl sevindik.

                                                           Melissa and Seçil
                                                          Fotoyu çeken:Duru
Melissa california lı.Nasılda belli.Gülüp duruyor.Tabi sohbetimiz sözlük eşliğinde oldu.Ama 2 saat oturdu.Çok teşekkür etti tekrarlayalım bunu dedi.İlerleyen günlerde eşiylede Meriç tanıştı.Sonra yeni den çiçekler dikti bana da hediye etti bir tane.Kendi çok kalın ama ince düşünebiliyor:===)))))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder