20 Ocak 2011 Perşembe

Ve hazırlıklar yapıldı,birde fırında börek var henüz pişme aşamasında.
Misafir gelecek evime ollllllllllleeeeyyyyyyyy.Ya eve misafir gelecek diye seviniyorsun işte.
Ama yine kaynaşıverdim,burdada eksik olmuyor misafirim,burda ilginç olanı yolda,parkta
tanıştıgın insanlarla arkadaş oluveriyorsun.Çünkü herkes yabancı.Normalde ben Denizli de parkta
bi kadınla tanışacagım,sonra onu eve davet edeceğim,o da balıklama atlayım hemen gelecek.
Macera benim ki biraz,Bir de dil öğrenme merakı.Bir an önce akıcı bir şekilde konuşmak istiyorum.


Rita,Deniz ve Maya
Bu fotografta niye Duru yok?Çünkü benim güzel kızım çekti fotografı.


Çok güzel bir gündü.Kızlar çok güzel oynadılar.Onlar ingilizce konuştu,Duru türkçe ama anlaşabildiler.
Biz ise  Rita biraz türkçe biliyor,yarı türkçe yarı ingilizce ama iyi oldu pratik yaptım.
Bana bir market ismi verdi herşeyin organik oldugu.Burdakiler organik diye kafayı yiyecekler.Çocuklar ve Rita kısıra bayıldılar,çocuklara meyve suyu koydum no dediler,süt dedim soyamilk varmı dediler,plastik şişede su içermisiniz diye gösterdim,saglıksız diye plastikten su içmezlermiş.Ya daha neler ögrenicez bakalım.
 Duru onlara kırmızı balık,portakalı soydum,mini mini bir kuş şarkılarını söyledi kızlarda Duru ya ingilizce şarkılar söylediler.Sonra oryantal müzik açtım fizy den oynadılar derken Meriç geldi işten öylelikle gittiler yoksa çok memnun kaldılar.Sıra bizde haftaya da biz onlara davetliyiz.Bu arada söylemeyi unuttum,Rita nın eşi Türk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder