31 Ocak 2011 Pazartesi

Güzel Bir Gün

Güzel ve yogun bir gün geçirdik Duru ile birlikte.
Yine ilklerin yaşandıgı bir gündü.
Öncelikle sabah uyandık kahvaltımızı yaptık ve Duru nun tuvaleti geldi.
Eeeee ne var bunda diyeceksiniz,gayet normal...
Hayır ddeğil.........

Annnne diye beni çagırıyor
Bende bulaşık yıkıyorum.
Görünce bir kahkaha atmışım,baya karşılıklı güldük
.Kendisi odadan sandalyesini,bilgisayarı taşımış,
Bilgisayardan çizgi film açılmış(ögrendi artık)
OOOOOOOOOhhhhhhhhhh keyfe bak,
Anne bitti....
Sen şimdi yemezmisin bu tatlılığı.
Tuvaletten sonra kendi odasında elbiselerini değiştirmişbir güzel giyinmiş. balerin olacakmış,
Olsun bakalım,
Anne hadi çek beni.1saat çekim yaptık ne pozlar ne pozlar,








Şu sıralar zaten ya foto model olacak yada fotografçı.Fotograf makinesiye yaşıyoruz adeta.
Bir de her çekimden sonra bakıyım bakıyım demesi yok mu sabırsızca.Issır artık.
Neyse saat 2:00 da Ritalara gidicez.Sıra bizde şimdi biz onların evine davetliyiz.
Hazırlandık ve çıktık yollara.Kızlar bizi kapıda karşıladılar.Çok sıcak kanlılar hemen Duru yu odalarına götürdüler.Arada bir kontrol için odaya gidiyoruz,Duru hayır gelmeyin diye bağırıyor.Ama güzel güzel yaramazlık yapmadan oynadılar.

Kurabiye Canavarları

                                                            Dr.Duru Güleryüz
                                                 Masadaki Şişeye dikkat:Yogurt Drink(ayran)
                                                  Kuzucukların Vedalaşma Merasimi
Böyle güzel bitti.Meriç bizi almaya gitti.Eve gittik yemeğimizi yedik ve bir ilk daha yaşandı.
Meriç akşam arkadaşlarıyla dışarı çıkacakmış.Ne komik değilmi.Denizli de haftanın en az 2-3 akşamı olan şey 2 ay 2 haftadır ilk kez yaşanıyor.Sohbet şöyle gerçekleşiyor,
Meriç:Aşkım akşam ben dışarı çıkacam.
Seçil:Hadi canım biz ne yapıcaz
Meriç;Bordersa falan gidin sizde
Duru:Evet evet borders borders
Derken ben Merici gideceği yere bırakıp evin yakınındaki alışveriş merkezindeki D&R benzeri olan Borders a gidiyorum.Öğrendim ya artık.OHhhhhh yaşasın özgürlük.
Duru aştı artık olayı.
İnanılmaz bir gözlemci
Etrafında ne görürse kapıveriyor hemen



              Görüyorsunuz ki herkes yerlerde,kitapları rahatça okuyup,oyuncakları dilediğince oynayıp
               almadan çıkabiliyorsun.Ne güzel dimi.


                        Hatta yemek kitabından fotograflarını çekip pazar kahvaltısın da bu tarifleri kullandım.
                                                            Gayet normal yani

1 yorum:

  1. ege,duru'nun elindeki kurabiye canavarı kitabını hemen farketti.bana da al diyor :)

    YanıtlaSil