7 Ocak 2011 Cuma

amerika günlügü

Günler geçip gidiyor...
Bazen yolda yürürken içimden konuşuyorum,şakamı diyorum ben şu an Amerika sokaklarında yürüyorum,buraya tatil için degil yaşamak için geldim diyorum.Rüya gibi bişey bu.Geçen sene bu zamanlar dakikalarla yarışırken ordan oraya yetişmeye çalışırken.... Şimdi tam aksine sakin bir hayat stres yok beyin yorgunlugu hiç yok,bugün ne pişirsem? Hangi pastayı böregi yapsam.Duruyla nereye gitsek?Keçe mi yapsam örgümü örsem gazete mi okusam?(tabi Duru uyuduysa) Kendime ve çekirdek aileme bol bol vakit ayırabiliyorum.Ne çok eziyet etmişim kendime diye düşünüyorum bazen ama çok çalışmak da beni mutlu ediyordu.
her güzel şeyin bir kötü tarafı oluyor tabiki de.Ama ben şuna inanılmaz inanıyorum herşeyde var bir hayır.
Burda sokaklar, arabalar, evler, marketler,insanlar bizim oralardan farklı.Ama biz aynıyız,insan heryerde insan ve burda da hayat aynı şekilde akıyor nereye gidersen git.
Yeni yerler görmek,farklı yiyecekler yemek,oturduğun şehri keşfetmek çok güzel,artık biçok yeri ögrendim.Bu beni çok mutlu ediyor.Bugün ilk defa Meriç ve Duru olmadan dans kursuna gittim.Burda bununla inanılmaz mutlu oldum.Yalnız araba kullandım.Ne garip yıllardır yaptıgım şey şimdi çok büyük bi olay oluyor.
Sanki yürümeyi okumayı yeni ögreniyorsun

2 yorum:

  1. baska bir yerde yaşamayı öğreniyorsun secilim..sen de duru ile beraber büyüyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Kızım.... Dünya küçük.Ömür kısa. Önemli olan zamanı değerlendirebilmek,ömür boyunca mutlu,sağlıklı ve onurlu bir yaşam sürdürebilmektir.
    Buda çok çalışmak, okumak, spor yapmak, sosyal faliyetlerde bulunmak ve kendine geliştirmekle olur.
    Bunları Meriç ve sende, hele hele Duru`da kat kat fazlasını görüyorum.
    Amerikadaki imkanlardan daha çok faydalanmanızı istiyor ve güzel günler diliyorum. H.H.CİHAN

    YanıtlaSil